معرفی کارشناسان واحد رسیدگی به شکایات

نام و نام خانوادگی :

مریم علیجانی

سمت:

مسئول واحد رسیدگی به شکایات

مدرک تحصیلی:

کارشناسی ارشد پرستاری

شرح وظایف:

  1. -      پیگیری پرونده های شکایات بستری و سرپایی بیماران
  2. -      پیگیری تشکیل ماهیانه جلسات ستاد تعرفه
  3. -      پیگیری تشکیل جلسات ماهیانه کمیسیون ماده 11
  4. -      ارسال پروند های بستری بیماران جهت کدگزاری توسط پزشکان معتمد معاونت درمان
  5. -      هماهنگی جهت بازرسی کارشناسان از مراکز مورد شکایت در نوبت بعدازظهر
  6. -      بررسی و نظارت بر انجام سامانه وزارتی 190
  7. -      انجام بازرسی نامحسوس از مراکز
  8. -      هماهنگی امورات همکاران و واحد با مدیریت نظارت معاونت درمان
  9. -      انجام مکاتبات محرمانه و وزارتی واداره بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه
  10. -   پاسخگویی به شاکیان و مراجعه کنندگان به واحد
  11. -   پیگیری مکاتبات با شبکه ها و بیمارستانها و مراکز تحت پوشش

 

نام و نام خانوادگی :

حبیبه درویشی

مدرک تحصیلی:

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

سمت:

کارشناس تعرفه رسیدگی به شکایات

شرح وظایف:

  1. -      مکاتبات دعوت حضوری پزشکان و پیراپزشکان
  2. -      مکاتبات با نظام پزشکی ، معاونت غذا ودارو ،  شبکه ها ، بیمارستانها .....
  3. -      پیگیری  پرونده های مشترک با همکاران واحدهای (اداره نظارت، امور بیمارستانها ،اداره دندانپزشکی ....)
  4. -      مصاحبه و بررسی پرونده ها با متشاکی در زمان مقرر شده دعوت حضوری
  5. -      مصاحبه با شاکی بعد از دعوت حضوری و پیگیری با واحدهای ذیصلاح
  6. -      رسیدگی به شکایات مردمی  و مکاتبه با اداره بازرسی
  7. -      بازدید از مطب های  شکایات مطرح شده

 

نام و نام خانوادگی :

مریم نقاش

مدرک تحصیلی:

کارشناسی امور آزمایشگاه

سمت:

کارشناس کمیسیون ماده 11

شرح وظایف:

  1. -      بررسی پرونده های اتهامی ارجاع شده به کمیسیون تعزیرات
  2. -      جمع آوری کلیه مستندات پرونده های اتهامی ارجاع شده به کمیسیون تعزیرات
  3. -      برگزاری منظم جلسات کمیسیون تعزیرات
  4. -      اعلام مصوبات جلسات تعزیرات به مراجع ذی ربط( تعزیرات ، نظام پزشکی ، دادگاه ،تخلفات اداری و...)
  5. -      مکاتبه با سازمان تعزیرات حکومتی به منظور پاسخگویی به استعلامات انجام شده از کمیسیون تعزیرات
  6. -      بارگزاری پاسخ کلیه استعلامات در سامانه وزارتی صدور پروانه ها
  7. -      بارگزاری کلیه مصوبات جلسات برگزار شده تعزیرات دانشگاه در سامانه وزارتی" مدکیر"
  8. -      ارائه آمار ماهیانه کمیسیون تعزیرات به مدیریت نظارت
  9. -      مکاتبه با طرف شکایت به منظور اخذ دفاعیه

 

نام و نام خانوادگی :

فاطمه صالحوند

مدرک تحصیلی:

کارشناسی ارشد روانشناسی

سمت:

کارشناس سامانه 190 رسیدگی به شکایات

شرح وظایف:

  1. -      مکاتبات دعوت حضوری پزشکان و پیراپزشکان مطرح شده در سامانه وزارتی 190
  2. -      مکاتبات با نظام پزشکی ، معاونت غذا ودارو ،  شبکه ها ، بیمارستانها .....مطرح شده در سامانه وزارتی190
  3. -      رسیدگی به شکایات مردمی  و مکاتبه با اداره بازرسی
  4. -      بازدید از مطب های  شکایات مطرح شده
  5. -      تماس تلفنی با شاکی جهت تکمیل مدارک مورد نیاز
  6. -      بررسی و پیگیری شکایات ثبت در سامانه وزارتی 190

 

نام و نام خانوادگی :

ایرج اسماعیلی

مدرک تحصیلی:

کارشناسی ارشد امور آزمایشگاه

سمت:

کارشناس سامانه وزارتی 190 رسیدگی به شکایات

 

شرح وظایف:

  1. -      انجام نیاز سنجی سالیانه ازکلیه واحد های درمانی
  2. -      برگزاری دوره های آموزشی (عمومی ،تخصصی، ضمن خدمت کارکارکنان )
  3. -      ارسال اسامی متقاضیان شرکت در دوره های رشد وزارت به دانشگاه واطلاع رسانی در این خصوص
  4. -      انجام فرآیند تائید شناسنامه آموزشی افراد ومتقاضی طبقه و رتبه وگواهی تدریس مدرسین 
  5. -      بررسی  تخصصی محتوای آموزشی دوره های آموزشی معاونت جهت برگزاری در سامانه آموزش

 

 

 

آدرس پستی واحد:

اهواز، فلکه ساعت، خیابان خرم، معاونت درمان

شماره تماس :

33369491 – 061 ( شماره تماس مستقیم سامانه 190 )

66- 33337064  ( 061) – ( داخلی واحد 265 )

 

 

واحد رسیدگی به شکایات مردمی