واحد رسیدگی به شکایات مردمی
معرفی کارشناسان واحد رسیدگی به شکایات
نام و نام خانوادگی :
مریم علیجانی
سمت:
مسئول واحد رسیدگی به شکایات
مدرک تحصیلی:
کارشناسی ارشد پرستاری
شرح وظایف:
- - پیگیری پرونده های شکایات بستری و سرپایی بیماران
- - پیگیری تشکیل ماهیانه جلسات ستاد تعرفه
- - پیگیری تشکیل جلسات ماهیانه کمیسیون ماده 11
- - ارسال پروند های بستری بیماران جهت کدگزاری توسط پزشکان معتمد معاونت درمان
- - هماهنگی جهت بازرسی کارشناسان از مراکز مورد شکایت در نوبت بعدازظهر
- - بررسی و نظارت بر انجام سامانه وزارتی 190
- - انجام بازرسی نامحسوس از مراکز
- - هماهنگی امورات همکاران و واحد با مدیریت نظارت معاونت درمان
- - انجام مکاتبات محرمانه و وزارتی واداره بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه
- - پاسخگویی به شاکیان و مراجعه کنندگان به واحد
- - پیگیری مکاتبات با شبکه ها و بیمارستانها و مراکز تحت پوشش
نام و نام خانوادگی :
حبیبه درویشی
مدرک تحصیلی:
کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی
سمت:
کارشناس تعرفه رسیدگی به شکایات
شرح وظایف:
- - مکاتبات دعوت حضوری پزشکان و پیراپزشکان
- - مکاتبات با نظام پزشکی ، معاونت غذا ودارو ، شبکه ها ، بیمارستانها .....
- - پیگیری پرونده های مشترک با همکاران واحدهای (اداره نظارت، امور بیمارستانها ،اداره دندانپزشکی ....)
- - مصاحبه و بررسی پرونده ها با متشاکی در زمان مقرر شده دعوت حضوری
- - مصاحبه با شاکی بعد از دعوت حضوری و پیگیری با واحدهای ذیصلاح
- - رسیدگی به شکایات مردمی و مکاتبه با اداره بازرسی
- - بازدید از مطب های شکایات مطرح شده
نام و نام خانوادگی :
مریم نقاش
مدرک تحصیلی:
کارشناسی امور آزمایشگاه
سمت:
کارشناس کمیسیون ماده 11
شرح وظایف:
- - بررسی پرونده های اتهامی ارجاع شده به کمیسیون تعزیرات
- - جمع آوری کلیه مستندات پرونده های اتهامی ارجاع شده به کمیسیون تعزیرات
- - برگزاری منظم جلسات کمیسیون تعزیرات
- - اعلام مصوبات جلسات تعزیرات به مراجع ذی ربط( تعزیرات ، نظام پزشکی ، دادگاه ،تخلفات اداری و...)
- - مکاتبه با سازمان تعزیرات حکومتی به منظور پاسخگویی به استعلامات انجام شده از کمیسیون تعزیرات
- - بارگزاری پاسخ کلیه استعلامات در سامانه وزارتی صدور پروانه ها
- - بارگزاری کلیه مصوبات جلسات برگزار شده تعزیرات دانشگاه در سامانه وزارتی" مدکیر"
- - ارائه آمار ماهیانه کمیسیون تعزیرات به مدیریت نظارت
- - مکاتبه با طرف شکایت به منظور اخذ دفاعیه
نام و نام خانوادگی :
فاطمه صالحوند
مدرک تحصیلی:
کارشناسی ارشد روانشناسی
سمت:
کارشناس سامانه 190 رسیدگی به شکایات
شرح وظایف:
- - مکاتبات دعوت حضوری پزشکان و پیراپزشکان مطرح شده در سامانه وزارتی 190
- - مکاتبات با نظام پزشکی ، معاونت غذا ودارو ، شبکه ها ، بیمارستانها .....مطرح شده در سامانه وزارتی190
- - رسیدگی به شکایات مردمی و مکاتبه با اداره بازرسی
- - بازدید از مطب های شکایات مطرح شده
- - تماس تلفنی با شاکی جهت تکمیل مدارک مورد نیاز
- - بررسی و پیگیری شکایات ثبت در سامانه وزارتی 190
نام و نام خانوادگی :
ایرج اسماعیلی
مدرک تحصیلی:
کارشناسی ارشد امور آزمایشگاه
سمت:
کارشناس سامانه وزارتی 190 رسیدگی به شکایات
شرح وظایف:
- - انجام نیاز سنجی سالیانه ازکلیه واحد های درمانی
- - برگزاری دوره های آموزشی (عمومی ،تخصصی، ضمن خدمت کارکارکنان )
- - ارسال اسامی متقاضیان شرکت در دوره های رشد وزارت به دانشگاه واطلاع رسانی در این خصوص
- - انجام فرآیند تائید شناسنامه آموزشی افراد ومتقاضی طبقه و رتبه وگواهی تدریس مدرسین
- - بررسی تخصصی محتوای آموزشی دوره های آموزشی معاونت جهت برگزاری در سامانه آموزش
آدرس پستی واحد:
اهواز، فلکه ساعت، خیابان خرم، معاونت درمان
شماره تماس :
33369491 – 061 ( شماره تماس مستقیم سامانه 190 )
66- 33337064 ( 061) – ( داخلی واحد 265 )
واحد رسیدگی به شکایات مردمی
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: